Бишкек-Кара-Балта жолун реконструкциялоо долбоорунда кабыл алынган долбоордук чечимдердин эсебинен бак-дарактарды кыюууну кыскартууга мүмкүн болду
- 527 просм.
Бүгүнкү күндө Бишкек-Кара-Балта жолунун 52,5-чакырымында (8,5-чакырымдан 61-чакырымга чейин) курулуш-эксплуатациялоо иштерин ЦАРЭС 3 коридорун Бишкек-Ош жолун жакшыртуу боюнча ишке ашыруучу ChinaRailway №5 подряддык компаниясы жүргүзүүдө. Долбоор, 4-фазаПодрядчы тарабынан узундугу 45,1 км болгон негизги тилкеге асфальт-бетон төшөлмөсүн монтаждоо иштери толугу менен бүткөрүлүп, ага байланыштуу 2021-жылдын ноябрында участок бузулган оңдоого өткөрүлгөн. Негизги участоктордо көчөлөрдү жарыктандыруу толук бүтүрүлдү. Буга байланыштуу 2022-жылдын 11-июнунда Жайыл районунда көчөлөрдү жарыктандырууну электр менен камсыздоого тестирлөө иштери жүргүзүлдү. Участоктун бардыгын электр менен жабдууга акырындык менен кошуу иштери жүрүп жатат. Ошондой эле, негизги жолду жакшыртуу (темир-бетон лотокторду, жөө жүргүнчүлөр өтүүчү тротуарларды иретке келтирүү жана жол белгилерин орнотуу) иштери жүрүп жатат.Узундугу 45,1 км болгон негизги тилкеден тышкары 2021-жылы 8,5 – 15,9 км, узундугу 7,4 км болгон тилкеде иштер башталган. Кошумча участокто учурда асфальт-бетон төшөлмөсүн орнотуу боюнча толук масштабдуу курулуш иштери жүрүп, 2,5 чакырымга жакын асфальт-бетон төшөктүн биринчи катмары төшөлдү.Мындан тышкары, көчөлөрдү жарыктандыруу долбооруна өзгөртүүлөр киргизилди. Өзгөртүлгөн долбоорго ылайык, 7,4 км тилкедеги көчөлөрдү жарыктандыруучу мамычалар жолдун четине орнотулбай, долбоордук жолдун борбордук огу боюнча орнотулат. Мындай өзгөртүү Бишкек-Кара-Балта жолунун колдонуучуларынын коопсуздугун камсыз кылуу, ошондой эле трассаны кеңейтүүгө байланыштуу кыйыла турган бак-дарактарды сактап калуу максатында киргизилди.
КР ТжКМнин басма сөз кызматы