mtd@mtd.gov.kg
+996 (312) 31 43 85
KG   RU  

Органикалык-минералдык катмар менен эски төшөөнүн ортосундагы айырма асфальтталган жолго кескин өтүүнү жаратат

Кыргыз Республикасынын Транспорт жана коммуникациялар  министрлиги Akipress маалымат агенттигинин 2021-жылдын 21-сентябрындагы «Айдоочу Киркомстром аймагында тыгындын себебин атады. Видео » макаласын карап чыккандан кийин төмөндөгүлөрдү билдирет.  Бул тууралуу Кыргыз Республикасынын Транспорт жана коммуникация министрлиги билдирет. Бүгүнкү күндө узундугу 52,5 км (8,5 кмден 61 кмге чейин) Бишкек-Кара-Балта жолунун бир бөлүгүн куруу жана оңдоо иштерин ишке ашыруучу China Railway №5 подряддык компаниясы «Бишкек-Ош унаа жолу, 4-фаза» CAREC 3 коридорун жакшыртуу долбоорун  жүргүзүүдө.

Подрядчынын айтымында, Киркомстром аймагындагы жерге жаңы органикалык-минералдык каптоо катмары салынган. Органикалык-минералдык катмар менен эски төшөөнүн ортосундагы айырма асфальтталган жолго кескин өтүүнү жаратат. Тилекке каршы, органикалык-минералдык катмарды төшөөнүн технологиялык процесси беттердин ортосунда жылмакай өтүүгө мүмкүндүк бербейт, анткени бул жол кыртышынын сапатына дагы таасирин тийгизет.

Подрядчы 2021 -жылдын 10 -октябрында асфальт -бетондун астыңкы катмарын төшөөнү баштоону пландап жатат, бул эски жана жаңы жолдун үстүңкү катмарынын ортосундагы өтүүнү олуттуу деңгээлде тегиздейт. Белгилей кетүүчү нерсе, подрядчы жолдун жанындагы суу түтүгүн өткөрүп берүү иштери жүргүзүлбөгөн жерлерге асфальтбетон төшөлүүсүнүн астынкы катмарын төшөөгө кирише албайт. Газ түтүгүн көчүрүү 2021 -жылдын октябрь айынын аягында бүткөрүлүшү пландалууда.

Кыргыз Республикасынын Транспорт жана коммуникация министрлиги убактылуу ыңгайсыздыктарга түшүнүү менен мамиле кылууну, ошондой эле жол эрежелерин сактоону суранат.

КР ТжКМнин басма сөз кызматы